Inlägg från: sanna87 |Visa alla inlägg
  • sanna87

En liten fråga igen gällande dopet: klädsel? Ja alltså inte till bebis utan er? Körde ni på klänning? Tips på var man kan hitta bra o fina grejer?

• sanna87

Jag helammar också, hoppas på att kunna fortsätta med det tills han ska sluta.

Missförstånd - hur länge har du tänkt amma?  

• sanna87

Jag har tänkt mig helamma till ca 4-6 mån. Sedan tror jag ja ska trappa ner men ändå fortsätta med nåt mål mjölk om dan!

• sanna87
    Danjella skrev 2012-09-08 15:49:14 följande:
    när brukar bebisar börja skratta på riktigt??

min dotter började hur mycket som helst i morse, och nu :D så sött :P

ingen aning! Alla barn e ju olika o normalspannen är ju enorma min son började iaf skratta på riktigt när han var ca 9 veckor.
  • sanna87
    FiaA87 skrev 2012-09-09 21:52:56 följande:
    Elbin är 15 v och han har bara skrattat med ljud en gng! När CSI var på baby sim! Han är en otroligt glad kille som skrattar utan ljud dagarna i ända! Längtar tills det kommer ljud;)

hihi då gillar han iaf att simma här kör vi babysim i badkaret istället neej men hade gärna gått men tycker de e oförskämt dyrt. jag betalar INTE 1600 kr för o bada med min son....även om ja förstått att de flesta tycker de e toppen!
  • sanna87

Ska ha dop den 29e så det är verkligen dags att planera ordentligt. Ska sätta mig i morgon. lokal och dukar är fixade, resten är kvar :-P

• sanna87

Elvis mamma: jag har tyvärr inte instagram!
    I övrigt är det fint, Elias ligger här bredvid mig i soffan och tar sig en powernap, snart dags att käka lite tutte tror jag ;) Igår tror jag han hade ett av "utvecklingssprången" som sker vid 11-12 veckor. Han, som annars inte skriker något, drog av 4 rejäla skrik och var ganska butter hela dagen. Ville bara vara i knät (annars gillar han mest att ligga bredvid och att man leker och pratar med honom så), och han verkade till och med tycka bättre om pappa än mamma (!!). Idag är han som vanligt igen, skönt! :)  

• sanna87
    Cataleya skrev 2013-06-18 12:33:12 följande:
    Vul idag och ingen hjärtaktivitet.. :/

Åhh vad tråkigt. Jag beklagar!!!
Svar på tråden Juni-barnen