Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Är det någon som låter dem sova på mage?

Charlie har haft svårt att sova sj o somnar annat o endast mage mot mage typ eller med mitt bröst som napp o kan knappt lägga honom sj då...

Min sambo la honom på mage i sin säng nu o då sover han...

• Uddabus

Charlie har skrattat mycket redan fast han bara är 4 veckor... Kan ju vara så att han är tidig för att han är överburen... Han log ju första gången för 2 veckor sedan... Så tidig är han ju..

En månad den 20 juli... Tiden går alldeles för fort...

Snart börjar min sambo jobba igen osv..

• Uddabus

Zvartliljan du är inte ensam om bomber... Försöker oxå skyla mig o sköta det lite snyggt men inte alltid det går...

• Uddabus

Om du menar nattetid så somnar jag i Charlie ifrån hela tiden... Vaknar oftast med en Tutte i det fria... :)

• Uddabus

Det kan vara smärtsamt för dem små att vara hungriga... Plus att det kan vara törst oxå...

• Uddabus

Här snackas det, ler o svarar med hela kroppen...

Var o vägde min lille prins idag. Nästan 5 veckor gammal vägde han 7200g o var 64cm lång...;)

• Uddabus

Här är det enbart kortärmade bodys. Finns dem med lite ben på...

Ingen mössa mer än solhatt vid behov.

Vi har varit på stranden idag i det var galet skönt... Charlie sov mestadels...

Ja Charlie är stor o väldigt lång.. Har nog anabola i tuttarna om man jämför med andra här inne...

Visst han var stor när han föddes men har ändå vuxit 9cm o gått upp 2 kg på en månad...

Svar på tråden Juni-barnen