• Minikatt

Gravidvänliga skor?

Är i v 24 nu och det är rejält jobbigt att knyta converse-skorna som är mina standardskor för tillfället. Jag är därför på jakt efter ett par man inte behöver knyta eller mecka med för att få på sig. I sommar är det ju lätt med sandaler, men vad ska man ha nu egentligen när det ännu inte är så varmt? Skohorn funkar ju att använda än så länge iaf....

Så nu vill jag ha era tips på snygga, bekväma, gravidvänliga skor som är lätta att sätta på sig

♥ ~ * ~ ♥ Wilmer 100514 ♥ ~ * ~ ♥ Bebis bf 120911 ♥ ~ * ~ ♥
  • Svar på tråden Gravidvänliga skor?
  • PojkMamma85

jag har sen ett par veckor tillbaka gått i mina "foppa" tofflor, de är dom enda jag får på mig enkelt, som är sköna att gå i (har extremt hemsk foglossning på kuppen) Hur bra dom är för mitt bäcken vet jag inte men jag går bäst i dom ändå =) Är de kallare dagar har jag tjockare strumpor =)
    har även gått i dom i regnet i söndags (jag är komplett galen)

Annars får maken hjälpa mig på med jumpaskorna =) är i v.33   

• Cornellia

Mina vanliga adidas superstar funkade ganska länge, men sista veckorna var det barfota som gällde.

• Lacey

Jag älskar Crocs, dock inte standardvarianten "foppatoffeln" som är så jäkla fula. Jag har en nätt ballerina med leopardmönster och är jättesugen på ett par kilklackar från Crocs. Superbekväma och lätta att få på.

Kolla på crocs.se

• Dr Evans

Ballerina kan man köra nu tycker jag. Ska du inte vara ute väldigt länge och har långbyxor blir det säkert inte kallt. Jag har ett par jodphurs/boots i skinn med liten resår i sidan. De funkar fint med skohorn. Just mina är från Clarks men finns från många olika märken.

Det är verkligen hemskt att inte kunna ha snygga skor!

• Minikatt

Nej usch, foppatofflor och crocs går bort. Jag måste kunna ha dom på jobbet där det är lite mer formell klädkod Jo ballerina-skor funkar nu tycker jag med. Och loafers eller vad det heter, ballerina fast lite rejälare. Ska ut på jakt snart

• Lacey

Minikatt: om du tittar på Crocs sida så har de formella snygga skor! De har inte alls bara foppatofflor. Något sådant skulle jag aldrig ta på mig!
    Crocs-kilklackarna jag är sugen på kommer vara supersnygga till en pennkjol och en snygg topp. Och mina crocs ballerina som jag har, folk blir så förvånade när jag säger att det är Crocs!

• Minikatt
    Lacey skrev 2012-05-15 21:20:25 följande:
    Minikatt: om du tittar på Crocs sida så har de formella snygga skor! De har inte alls bara foppatofflor. Något sådant skulle jag aldrig ta på mig!
    Crocs-kilklackarna jag är sugen på kommer vara supersnygga till en pennkjol och en snygg topp. Och mina crocs ballerina som jag har, folk blir så förvånade när jag säger att det är Crocs!
    Nej ok det fanns en del rätt snygga skor men de känns så plastiga. Inte riktigt min stil helt enkelt
  • Lacey

Åh, de har haft några mockavarianter förut.

De är helt gudomliga att gå i alla fall.

• Lacey

Då kan jag rekommendera Clarks eller rockoport. Underbart för fötterna.

Svar på tråden Gravidvänliga skor?