• asaros

Knorr/Bebidoo vagn??

Jag har hittat en vagn som jag har fastnat så för, den heter bebidoo by knorr tror jag, alu fly swing.Min fråga är nu om det är någon som vet om den finns någonstans i Göteborg? Vill gärna klämma och känna innan man köper, kan inte hitta någon återförsäljare, alternativ är att köpa den via nätet och om man inte är nöjd skicka tillbaka, men gud så mekkigt. Snygg och bra pris. Är det någon som har erfarenhet tas det gärna emot ;)

BF den 4 november                               

• Svar på tråden Knorr/Bebidoo vagn??
  • VeraVera

Jag vet tyvärr inget ställe i GBG där du kan klämma och känna men jag har haft en vagn från knorr till vår första tös (07) och det var den bästa vagn vi haft, fick tyvärr byta den sen för vi blev tvungna att skaffa syskonvagn som inte alls var lika bra. Vart hittade du den vagnen som du pratar om, vilken nätsida? Väntar nämligen tredje nu

• asaros

Toppen veravera att den var bra, när jag fick mina första barn -93 och -95 var det många som hade knorr den var väldigt poppis då, dels bra kvalitet och bra pris och snygg. Jag har hittat "min" vagn på www.babyfrog.se
     alu swing fly svart. vill ha =)

Svar på tråden Knorr/Bebidoo vagn??