Hur luktar hasch?
Har en granne och från deras lägenhet kommer det konstig lukt. Inte som vanlig ciggarettrök utan ja, jag kan inte beskriva riktigt hur det luktar. Är det någon som vet hur hasch luktar?
Har en granne och från deras lägenhet kommer det konstig lukt. Inte som vanlig ciggarettrök utan ja, jag kan inte beskriva riktigt hur det luktar. Är det någon som vet hur hasch luktar?
Hej! Har också hört att det ska lukta sötaktigt. Är det ungefär som när man har en deg på jäsning, utan att grädda? Så tycker jag det luktar. Eller lite cellulosa-aktigt???
När jag ringde på häromkvällen för att de hade på musik vid halv tre på morgonen så kände jag inget i dörröppningen. Antagligen är jag bara fördomsfull. Nu luktar det inget alls, jättekonstigt!
Tack alla för svaren!
Det var något konstigt med dem men det lär jag nog aldrig veta. För gissa vad? Till sista anonym: De har blivit vräkta!
Varför jag ringde på mitt i natten var för att de hade på för hög musik och vi har småbarn och arbeten att sköta. Spelar ingen roll nu, eller hur?
Tack än en gång! Lär aldrig veta men misstänker stark att det var det jag kände.