• Anonym

Hur luktar hasch?

Hasch luktar väldigt sött...
    Har själv aldrig testat men har också haft grannar som tyvärr drogat

• Anonym

Det luktar lite sötaktigt. Och absolut inte som vanlig tobak.

(har aldrig testat hasch men däremot bott inneboende hos ett par som brukade röka på ibland)

• Anonym

Det är inte riktigt som jäsande deg utan väldigt sött.. Men det finns vissa typer av cigarrer och piptobak som luktar väldigt lika hasch.

• Anonym

Ungefär som när folk bränner i gräsen på våren. Så tycker jag att det luktar.

• Anonym

Jo, rök en fet i ett rum och en cigg i ett annat så ser du att det är cigarett lukten som sitter kvar. Och nej, det är ingen uppmaning till någon att testa detta bokstavligen!

• Anonym

det luktar som det smakar. ibland när man dricker coca cola och röker en vanlig cigarett på samma gång smakar det hasch. flummig förklaring men det är den bästa jag kan ge. sötaktig och tung doft annars

• Anonym

Jag tycker att det luktar skunk

• Anonym

tycker dt luktar lite sött på nå vis

• Anonym

antagligen bara en vattenpipa..

• Anonym

Bor du i Stockholm? Gå till "plattan" och kolla... eller man ser dem ju inte... men det brukar lukta sött och konstigt på sina håll där. Jag har en kompis som jobbar ideellt där som nattvandrare.

• Anonym

Mitt förslag till TS: Är du intresserad av hasch så slå dig i slang med dina grannar
    som du ju verkar ha en bra kontakt med när du hälsar på halv tre på natten....
    Har du tur kanske du får prova på att röka.
    Det vore antagligen väldigt spännande för dig...
    Är det flera grannar som inte luktar som du är van?

• Anonym

Allvarligt talat, låt folk göra som dom vill. Mind your own buissness...

Svar på tråden Hur luktar hasch?