• mamma0104

Kläder till skolavslutning

Hej

Det börjar nörma sig skolavslutning och jag har en liten fråga.

Vad ska era 8 åriga tjejer ha på sig på skolavslutningen?

Min dotter proppsar på att ha jeansshorts och converse, jag kan gå med på conversen men tycker att något annat än shorts kan man ha på sig.....frågan är bara vad?

Är det någon som sett något eller kan länka till något som skulle passa bra till ett par vita converse?

• Svar på tråden Kläder till skolavslutning
  • Smurry

Varför inte ett par vita shorts med en söt tunika i en glad färg?

• mamma0104

ja det får väl bli vita shorts om jag inte kan få in henne på annat spår :D.
    Nästa bekymmer blir att hon inte kan tänka sig någon söt tunika bara vanliga linnen :/

• Smurry

haha det finns rätt söta linnen som är somriga! kanske en vit kofta till? jag var likadan i den åldern, väldigt bestämd om vad jag skulle ha! Jag såg en bild framför mig hur fint det skulle bli :)

Mina föräldrar lät mig hållas med viss modifikation!   

• Indianica

Hm, sonen har faktiskt haft shorts på sig på någon avslutning och det kan ju bli fint om man har något fint till. Vita shorts (även snygga jeansshorts), converse och så en läcker tröja/topp kan ju dock bli hur läckert som helst ju!

Jag har turen(?) att än kunna klä dottern som hon vill. Blir en kjol i puderrosa med spetsar och hålmönster och en puderrosa topp med fjärilstryck till det. Funderar på ett par coola converse till för  att bryta av det söta

Svar på tråden Kläder till skolavslutning