• Trollis12

Min mens är 3 dagar sen men inget plus???

Hej!!
    Min mens är 3 dagar sen.. (bim +3).
    Jag är så sjukt trött och illamående...smakar blod i munnen från och till. Mitt ena bröst har växt och det andra är pyttelitet. Ser konstigt ut.

Jag har testat på bim-1 , bim och idag bim +3. Neg neg neg.
    Någon som plussat efter detta?
    Känns såå förvirrad!

• Svar på tråden Min mens är 3 dagar sen men inget plus???
  • Ladythewinter

vänta och se om mensen kommer eller inte.. kroppen har en förmåga att försena mensen när man väntar.. eller så kommer plusset, syrran plussade negativt till vecka 8.. så chansen finns..håller tummarna.. 

• Trollis12

Tack för ditt svar! Ja.. Vilken grej detta är. Trodde aldrig att man kunde vara så orolig och nervös. Detta är helt nytt för mig och min sambo. Första försöket! Jag är 22 år .. Jag såg att du också var ung när du fick barn. När plussade du?

• Ladythewinter

jag plussade väldigt tidigt med båda mina barn, i vecka 4. men jag är väldigt känslig för hormoner. 
    ja det är absolut inte lätt. det är en djungel med alla dessa tester och plus.. =0) jag håller verkligen tummarna för att det tog på första försöket. det gjorde det med min son (nr 2)  

• LinnIzabelle

Håller tummarna för dig! Jag plussade inte fören på BIM+ 5 och då var det så svagt så att det knappt syntes!

• Trollis12

Kul med många svar! Ja.. Jag har haft p-stav i 3 år. Efter det har jag haft 2 normala mensomgångar. Punktlig mens! Håller alla tummar och tår! Det är ju inte hela världen om det inte fungerar denna gången. Men vilken lycka isf!!! :)

• Trollis12
    LinnIzabelle skrev 2012-05-15 16:34:56 följande:
    Håller tummarna för dig! Jag plussade inte fören på BIM+ 5 och då var det så svagt så att det knappt syntes!

Hade du neg innan? Hur hade du testat dig? :)
  • längtanhopptro

Trollis jag är också på BIM + 3 och ingen mens men minus på BIM och igår. Slutade med minipiller i mars och fick en konstig mens men den kom tiden den skulle komma. förra mensen var helt normal och kom när den skulle! och nu då som sagt är den 3 dagar sen, men som dem skrev ovanför är det väl då för att jag slutade med minipiller för bara två månader sedan... vem vet

• LinnIzabelle
    Trollis12 skrev 2012-05-15 17:00:51 följande:
    Hade du neg innan? Hur hade du testat dig? :)
    Ja jag testade en gång på BIM dagen och fick minus och tänkte då att det var kört. Men eftersom att min mens alltid var så himla punktlig och inte dök upp så gjorde jag helt enkelt ett nytt försök 4 dagar senare och då var det ett streck som var det svagaste av de streck som finns. Tog yttligare ett test en dag senare, då med ett digital (tidigare test var RFSU) och då visade det digitala gravid. Har din mens fortfarande inte dykt upp? :)
  • Joisfun

Testade på BIM dagen (fick negativt) och ska ta ett test till på BIM+4, har haft symptom i en vecka såsom illamående, ömma bröst och svullen mage...

Får se om jag får ett litet plus.

Svar på tråden Min mens är 3 dagar sen men inget plus???