Levaxin-tråden!!!
Hej! Jag hoppar gärna in här. Slutade med p-piller i juli förra sommaren (efter 8 år, jag är 24 år gammal) och har fortfarande inte fått ÄL/mens än. Sökte hjälp på Sophiahemmet här i Sthlm efter 6-7 månader och jag fick då reda på att jag har Hypotyreos vilket kan vara anledningen till min infertilitet. Har nu ätit Levaxin i 13 veckor men inte fått någon mens än. Om den inte kommer igång snart, när mina värden ser bra ut, kommer jag att behöva äta ÄL-stimulerande tabletter (är dock inte så insatt i hur det fungerar än).
När jag började min behandling åt jag 25 ug för att kroppen skulle vänja sig successivt, men mina värden var oförändrade vid nästa provtagningen så jag fick höja till 50 direkt. Ska tillbaka igen nästa vecka och ta nya prover. Känner på mig att det kommer bli höjning igen. Vet dock inte vad jag har för värden, ska nog fråga nästa gång jag är där.
När jag började min behandling åt jag 25 ug för att kroppen skulle vänja sig successivt, men mina värden var oförändrade vid nästa provtagningen så jag fick höja till 50 direkt. Ska tillbaka igen nästa vecka och ta nya prover. Känner på mig att det kommer bli höjning igen. Vet dock inte vad jag har för värden, ska nog fråga nästa gång jag är där.