• Anonym (Känslig ?)

Fisa vid matbordet !

Min kille är så "naturlig" tycker han själv medans jag bara är känslig.
    Okej, visst händer det att jag pruttar också men jag försöker göra det så diskret som möjligt. Går gärna in i ett annat rum, går ifrån honom eller toaletten om jag behöver lätta på trycket.
    När vi sitter och äter vid matbordet pruttar han alltid med flit och i bästa fall säger han oj ( fast han med vilja lättade på rumpan för att fisa ). När jag påpekar det så säger han bara att jag är känslig och fortsätter i samma stil. Gillar inte när han gör det vid matbordet när vi äter eller när vi sitter tillsammans i soffan. När vi sitter i soffan riktar han den alltid mot mig även fast han kan vända på rumpan åt andra hållet. Jag undivker att sitta nära honom och även att äta samtidigt som honom på grund av detta.
    Tror snart att jag kommer att göra slut och tröttna på honom
    Tycker ni att jag är känslig ?
    Hur har ni andra det hemma hos er ?

• Svar på tråden Fisa vid matbordet !
  • Anonym

Blä! Nejtack..vi har varit ihop i 5år..inte pruttar vi inför varandra!

• Twiist3d

Jag har inga problem med att min pojkvän släpper sig. Är min dotter hemma så är det inte okej att göra sånt vid matbordet men gör ingen stor sak av det.

If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Ema86

fy fan NEJ det är inte okej.

fis o prutta annars, visst men inte vid matbordet eller "på skoj" i soffan .. äckel.

annat gäller för SMÅ barn .. stora ungar är lika äckliga dom med när dom håller på snuskar med flit.   

• Anonym

Här får vi fisa hur vi vill, men INTE vid matbordet. Vilket jävla bordsskick!
    Här fiser och rapar vi INTE när vi äter av respekt för de som faktiskt vill äta utan en massa ljud och lukter som inte hör till.

Fråga honom om han är slapp i fisringen för isf kanske han behöver träffa en läkare eller öva upp sina knipmuskler.

• La Lola

Här fiser vi som vi vill men försöker att inte göra det vid matbordet just när vi sitter o äter..

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Essence

Men förstår han hur illa du tycker att det är? Har du verkligen förklarat för honom hur äckligt du upplever att det är?

Innan du gör slut för en sån grej så måste du ju få honom att förstå precis hur allvarligt problemet är för dig.
    Han säger att du bara är känslig, men det är ju faktiskt ett riktigt problem för dig. Jag tycker inte att du är känslig. Alla människor är olika, och om du tycker att det är äckligt, så är det ju äckligt för dig. Förklara det för honom, så noggrant du bara kan.

• Frontline

Låter som om han behöver bussa om fisringen

Här har vi bara en regel och det är att man inte fiser och rapar vid matbordet annars är det fritt fram hur som helst i huset...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • sär skriven

Jag hade faktiskt inte klarat av att leva med såna griserier. Alltså hade jag gjort slut. Ganska omgående också.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • 010306

Usch :S nej vid matbordet tycker jag inte att det är oki att släppa på

Svar på tråden Fisa vid matbordet !