• Frontline

Fisa vid matbordet !

Låter som om han behöver bussa om fisringen

Här har vi bara en regel och det är att man inte fiser och rapar vid matbordet annars är det fritt fram hur som helst i huset...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline
    Anonym (Känslig ?) skrev 2012-05-15 21:54:34 följande:
    Ja det gör han. En gång när jag pratade i telefonen med en chef som jag sökte jobbet hos ville jag verka seriös och prata bra för mig och då är han i samma rum och lägger av världens ljudligaste brakare.
    jag tittade irriterat på honom och skällde ut honom efter samtalet och han bara skrattade .
    Vad skall de tro ??????
    Han sade inte heller oj ! eller ursäkta !
    Jag kom mig inte för att säga till honom just då när jag var i luren.

Annars när vi är med vänner så är han likadan. De säger bara att det är okej ( vad skall de annars säga ? ). Hans vänner gör inte så. Därför fattar jag inte varför han måste utmärka sig.   
    Hur gick det med jobbet då?
  • Frontline
    Anonym (Känslig ?) skrev 2012-05-16 16:02:11 följande:
    Nej, de ringde aldrig tillbaka igen .
    Sedan ringde jag dit och då hade de redan tillsatt tjänsten.

Tror säker att han fiser på sin arbetsplats också och låtsas som att det var en olycka om ens det.
    Orkar inte fråga han kollegor.    
    Nu berodde det säkert inte på att han drog på en rökare under samtalet...

Fiser på jobbet det gör nog många lite beroende på vad för jobb man har, jag har ett jobb med stora lokaler och mycket ljud så ingen skulle höra nått bara känna lukten Tungan ute
    Slog på en rökare idag inne i en kur där 2 andra satt och sen gick jag ut, hörde efter 10 sekunder ett vrål i komradion sådant är humor på hög nivå {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Fisa vid matbordet !