• JessikaSv

Ringtest för att kolla flicka/pojke

Någon som gjort ringtestet för att kolla om det blir flicka eller pojke?
    Man håller en ring i en tråd (Har hört det skall vara ett hårstrå iofs) över magen så tolkar man hur ringer rör sig, i vilket mönster.
    Om den cirkulerar skall det vara en flicka, och pendlar det skall det vara en pojke... :)

Helt ovetenskapligt säkert, men hade varit kul att se vad ni andra fått för resultat (och om det stämmer eller inte)

Jag har provat flera gånger, och den cirkulerar, så då tolkar jag det som tjej. Känns som det är en flicka som ligger där inne, men eftersom vi valt att inte kolla upp det på UL, så får vi vänta tills h*n kommit ut för att se om det tämmer eller inte. :)

Som sagt, lite roligt tidsfördriv iallafall kanske... :) Meddela gärna vad ni får för resultat!

• Svar på tråden Ringtest för att kolla flicka/pojke
  • Sandra 01

Stämde på mig och två kompisar oxå! Min pendlade

• PetraL

Stämde på mig med :) Eller ja har inte fått en men vet könet :P

• HelloElin

Min pendlar, så flicka då alltså. Känns som att de är en tös, bikarbonat-testet visa också flicka, och på rul trodde hon flicka, även bröstmjölks-testet visa flicka. BF om 12 dagar så blir spännande o se :)

• Sandra 01

Hela mitt inlägg kom ju inte med! Min ring pendla och ut kom en pojke ;) Nu väntar jag en flicka enligt ringen! ;) BF den 23 juni, så nu får jag vänta o se om det stämmer :)

• HelloElin

Gud va knäpp ja är, jag menar cirklar förståss :P haha

• HelloElin

För mig stämde det, kom ut en flicka i måndags :)

• Helia

För mig har det stämt, fått pojke, flicka, två mf och nu är jag gravid igen, ringen pendlar för att sen cirkulera... Är det tvillingar då?? Ska på vul om lite mer än en vecka så det syns väl då hoppas jag:)

• Sandra 01

Som ja skrivit tidigare så visa ringen på pojk med första barnet, det stämde. Denna grav visa ringen flicka, i onsdags kom en liten flicka ut! ;) Så det har stämt på mig! ;)

• Emsan87

Är det någon som vet hur tidigt man kan testa? :) Vi ska inte ta reda på könet på ul men vill göra detta test bara för skojs skull :) Är i vecka 10+2 idag,

Svar på tråden Ringtest för att kolla flicka/pojke