• Insatt

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Kattdamen skrev 2012-05-16 12:43:20 följande:
    Okej, om det är mineralsmink är det ju ingen fara.
    Det är fortfarande inte BRA. 
  • Insatt
    Parcae skrev 2012-05-16 12:51:23 följande:
    Varför måste alltid en kvinna se bra ut? Varför, varför och varför måste hon alltid fixa håret, sminka sig, raka sig över allt för att duga?

Så innerligt trött på denna kvinnosyn...
    Och jag börjar bli trött på dessa trådar. Det går 13 på dussinet på dem nu! VEM FAAN BRYR SIG OM HUR ANDRA MÄNNISKOR VÄLJER ATT UTTRYCKA SIG GENOM SITT UTSEENDE? 
  • Insatt
    emmak skrev 2012-05-16 12:53:23 följande:
    Min son går alltid i välvårdade kläder, alltid ren. På dagis är enda gången jag klär på han lite mer "slit och släng"

Men jag själv har aldrig riktigt brytt mig om hur ja ser ut till vardags. Singel eller inte, ska jag iväg och träffa någon eller så gör jag iordning mig, annars finns det inte nåt bättre än mjukisbyxor och slarvig tofs, osminkad! :)
    Håret är alltid färgat, så ingen utväxt finns :) jag är bara bekväm :) ännu mer nu som gravid för usch va jobbigt det är när inga kläder passar och man är uppblåst ;)

Om min sambo kollar på nån annan så får han väl göra det, kunde inte bry mig mindre.
    När jag väl gjort iordning mig så är det många ögon som faller åt mitt hål och då blir han helt vansinnig för det.
    Det låter ju obehagligt.
  • Insatt
    emmak skrev 2012-05-16 13:15:30 följande:
    Vad är det som är obehagligt?
    Du såg inte den understrukna linjen? Rimligtvis syns den inte bara på min skärm. Klart som fan att det är obehagligt om ens partner "blir helt vansinnig" när andra spanar in en. Vad vet han, de kanske glor för att du är ful liksom!
  • Insatt
    Anonym (-) skrev 2012-05-16 14:57:03 följande:
    Jag älskar dessa trådar. Jag undrar _uppriktigt_ varför du bryr dig TS? Jag kunde inte bry mig mindre om hur andra människor ser ut och jag måste medge att det är lite tragiskt att faktiskt göra det.

Det är farligt att sola. Folk som solar blir oftast riktigt fula med åren, tänkt på det? Du som är så ytlig? Flört 
    Smink i förstora mänger ser otroligt fult ut det också.

Vara hel och ren ser jag som en helt annan sak. Däremot denna kommentar "andra kollar på mig medan deras flickvänner inte ser" vad får dig att tro att de kollar på dig för att de tycker att du är snygg och deras flickvän ful? Du har inte tänkt på att alla människor kan titta på någon man tycker ser bra ut utan att det handlar om att deras egna är fula? "Klart de tittar på mig, hans flickvän går ju i en slarvig toffs" haha.
    Uppenbarligen njuter du av att män tittar på dig så för min del känner hela du som en osäker kvinna.
    Dom ba' "Åh herregud så hon ser ut, tacka vet jag min kvinna som inte spacklar sig och solar sig så mycket" :D
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??