• Fiaz

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Shit vad det är tröttsamt att folk inte bara kan sköta sina egna liv och lägga av att vara så förbannat intresserade av andras!

Vill någon gå ut i sina skönaste mjukisar och en tröja med hål så strunt samma, det finns väll värre saker att bry sig om här i världen!

• Fiaz
    Anonym skrev 2012-05-16 12:37:49 följande:
    jag tycker även att det är viktigt ( för mig iallafall!) att fixa sig när man bara är hemma, städar, påtar i trädgården eller vad man än gör, man vet ju aldrig om det kommer någon på besök.
    Jag sover med smink på, jag tror att min man på 5 år sett mig utan 2 ggr 

Nä fy, vad äckligt och ohygiensikt! Känn på allt kladd som kommer på kudden, alla kvalster och bakterier!
    Är det här ett skämt eller? Du sitter och rackar ner på andra medans du sjävla går och lägger dig med smink på......usch.  
  • Fiaz
    Anonym skrev 2012-05-16 13:59:43 följande:
    min mans kompisar säger att dom önskar att deras fruar lade ner lika mycket tid som mig, jag får ofta höra att jag är attraktiv ( förutom från avundsjuka mjukisbrallor till fruar ), men mina väninnor tycker att jag ser bra ut

Men du, det är ohygieniskt att sova med sminket på, det borde du väll veta som tydligen är så noga med ditt utseende.
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??