molly50 skrev 2012-05-17 19:34:06 följande:
Och vilka signaler tycker du att TS ger? Enligt henne så är man inte snygg om man inte sminkar sig,klär sig snyggt,solar solarium och tränar på gym. Enligt henne så är man ful om man går runt i träningsbyxor och rufsigt hår och att man ska vara glad om ens man inte ser sig om efter någon annan kvinna.
Hon försöker trycka ner andra genom att påstå att män trånar efter henne osv för att hon alltid sminkar sig och håller sig,i hennes tycke,snygg hela tiden.
Att hon dessutom drar in sina barn i det hela gör inte saken bättre. Snarare tvärtom.
Man får ha vilka åsikter man vill om utseendet,men sina barn kan man lämna utanför,tycker jag.
Att skriva så som TS gör tycker jag säger mer om henne än det gör om de som inte delar hennes åsikter.
Så jag tycker att TS,i så fall,är lika ojuste genom den attityd hon uppvisar här.
man behöver väl inte sänka sig till den nivån, som jag tidigare sagt ( jag själv är väldigt mkt för smink och hår då det är något jag sysslat med i flera år)
dom som inte ser värde, nytta eller nöje i att dagligen sminka sig eller fixa, kan acceptera och respektera oss som gör det utan att gapa att vi är fula, fejk osv.
Och vi som ser värde,nytta och nöje i det, vi får acceptera och respektera dom som inte gör det utan att nedervärdera dom till lata slashasar,
I grund och botten vad än tråd på FL än säger så är det viktiga en fin insida, därför tänker jag inte sätta mig på den nivån att jag nedervärderar andra så grovt som ts i vissa inlägg och många andra här, vad jag än tycker, för min insida är vacker.
Men jag blir själv berörd då smink och hår är mitt intresse sen 15 år tillbaka, och så många gapar att såna som mig är fula, fejk, männen snackar bakom ryggen osv.