Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??
Men snälla..hur många trådar om samma sak ska dyka upp på så kor tid...
Nåja du gör som du vill.. vill du bli uttittad som ett sexobjekt..för det är oftast så män ser på välsminkade tjejer...Min sambo får titta hur mycket han vill på andra tjejer..det rör mig inte ryggen. För jag vet att det är mig han älskar oavsett hur jag ser ut.
Vissa dagar kan jag gå i mysbrallor och osminkad medans andra dar gör jag mig mer i ordning. INte slutar han älska mig för det. Det var min personlighet som han började älska och utseendet han föll för..
Själv tycker jag det är mer än patetiskt att man sminkar och klär upp sig för att tex åka och handla eller bara göra ett ärende..
Om man lägger ner så mycket tid på utseendet som ni gör så innebär det mer att man är osäker på vem man är och om man duger som man är.Vart tog känslorna och personligheten vägen???
Din personlighet kommer bestå medan utseendet en dag försvinner.. Eller så sitter du där med hudcancer efter allt solande och inget hår...undrar om det yttre spelar lika stor roll då???
Dessutom kommer du lära din barn att det bara är det yttre som är viktigt vilket kan ge dem stora problem när de blir äldre..kan leda till ätstörningar pga vikthysteri, eller att de känner att de inte duger eller är vackra nog när tonårshyn kommer med allt vad det för med sig.. Eller att kompisens bröst är mycket större och lockar fler blickar...
Nej jag tycker bara synd om er som lever i en fantasivärld.