• adaeze

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Har inga ursäkter för mig själv jag är bara lat. Om jag ska ner på stan eller så så tar jag väl på lite mindre sunkiga kläder men till ica kan jag cykla i pyjamas i princip för jag behöver nåt snabbt och inte vill byta om innan jag har duschat. Just nu är jag dock rätt allmänt sunkig men det är för jag är mellan vikter så jag får int epå några av mina vanliga jeans och mammakläderna är ju inte så sexiga när man inte är gravid längre så det blir mest mjukisar och sånt, har inte så mkt som passar och pallar inte lägga massa pengar på kläder jag kommer kunna ha i typ en månad.

Men det med smutsiga barn på ica, alltså ibland går man ju till affären direkt efter dagis och ibland har barnen varit ute på dagis, eller tar i då med extra ombyte så de inte ska synas i affären med gräsfläckar? eller om man vart ute och lekt och går förbi affären efter, klart ungarna är lite smutsiga då, vore väl mer konstigt beteende att tvinga barnen att byta om innan man ens är hemma bara för man vill vara fin på ica?

• adaeze

fast jag har aldrig varit så mycket för att fixa mig så jag har inte chockat min sambo på nåt sätt =) tycker jag är en naturlig skönhet och det är inte alla som är det så därför gillar jag att gå osminkad så folk ska se att jag faktiskt är vacker på riktigt och att det inte bara är sminket som gör det!
    MEn ja, jag tycker det är lite konstigt om man alltid brukat fixa sig och sen slutat bara för att man blivit sambo som om man bara gjorde sig fin för att lura till sig en man och sen när man har sitt på det säkra så skiter man i allt

Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??