Inlägg från: Anonym (hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmm)

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Jag tycker också att jag har sett denna tråd förr... Nyligen. Iaf med vinklingen att andras män tittar på TS och hennes kompis för att de är mer "tillfixade".

Tja, det är möjligt. Vem bryr sig? Män ser inte heller perfekta ut direkt, men jag och min man är kära och lyckliga ändå Skulle han mot förmodan gå till någon annan, kan jag göra samma sak, för män finns överallt och är så lätta att få tag på. Om man inte ser ut som sju svåra år och det gör jag inte, trots att jag inte alltid är "stylad" eller sminkad

Men för att förtydliga: Jag bryr mig om hur jag ser ut. Jag går inte ut hur som helst. Men inte sjutton sminkar jag mig hemma eller stylar mig till tänderna bara för att gå till ICA. Det skulle ta alldeles för mycket tid från sådant jag anser vara viktigare, t ex att använda hjärnan på olika sätt.

Det handlar inte om att utseendet är oviktigt (och jag ser som sagt inte regelrätt ovårdad ut). Det handlar om att prioritera. 

• Anonym (hmm)

Tillägg: 

Min man skulle bli tokig om jag aldrig ville visa mig för honom utan smink. Eller måste styla mig till tänderna osv.
    Han avskyr sånt, föredrar naturligt. Nu ser jag ganska bra ut utan en massa "fix", men visst jag är inte perfekt. Men det är inte min man heller (även om jag tycker att han är jättesnygg förstås) så vi matchar nog varandra ganska bra  

Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??