Inlägg från: Anonym (Sorgligt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sorgligt!)

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Oj TS vilket innehållslöst liv du måste ha! Tycker det måste finnas viktigare saker än att bry sig om vad ANDRA tycker, eller vad din killes KOMPISAR tycker om dig, skulle inte ens bry mig om min makes kompisar kollade på mig.
    Min man ÄLSKAR MIG ÖVER ALLA DESSA YTLIGHETER. Han tycker jag är otroligt vacker utan smink, men tycker att jag är lika vacker med smink. Jag köpte underlagscreme och sminkade upp mig ordentligt, han bara tittade på mig och bad mig att inte ha så igen, "det ser ju inte ut som du när du sminkar dig så".

Har man en personlighet och inre utstrålning, är man vacker ändå. Jag VET att jag är vacker! Men vill inte igentligen att andra män ska se mig, skapar bara onödig konfrontation som sker när man har en make med mycket testo. Man ska vara vacker för sin man, inte fjolla sig med massa smink och solarie (som man bara blir rynkig av) skulle aldrig falla mig in att sola solarium.    

Men vissa människor kanske behöver mycket smink, för att visa ett yttre som verkar vara vackert för att dölja det som ligger under ytan!
    Tycker SYND om tjejer som inte vågar gå till mataffären i mjukisbyxor och osminkad.

Och NEJ jag är inte FEMINIST!    

Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??