Inlägg från: Tygtiiger |Visa alla inlägg
  • Tygtiiger

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Hm. Nå, ts, skulle jag bli godkänd då?

Jag färgar håret. Men inte fasen gör jag det slaviskt, det händer att jag har två cm utväxt där man kan se att det är gråsprängt. Det är långt och det är tvättat och det är borstat när jag går ut, men det går ju över rätt fort om det blåser.

Smink, visst, men jag har aldrig gillat den spacklade looken så puder och mascara räcker ypperligt.

Måla naglarna? Nono. Får inte i jobbet och jag har aldrig orkat pyssla med manikyr, de ser för jävliga ut.

Kläder? Hela och rena. Jeans och en halvtajt top, skor som jag tycker är snygga, just nu är det väl mest el naturalista. Definitivt inte pumps, skulle inte drömma om att stylta runt på ett par smala klackar på stan.

Solarium? Hah. Solariebränna är FULT. Jag är blek, på sommaren kan jag bli lite brun men isåfall av solen.

Barnen? Hela kläder men renheten går också över. Stora brukar ha jeans, en starwars-tshirt och en blå prasslig jacka. Och solhatt. Lilla har overall eller jacka och om han inte hinner rycka av den så kanske en mössa. Han har nog en hel del fläckar av gröt och fruktpuré i ansiktet som vi inte jagat efter.    

Inte vet jag om min man tittar efter spacklade kvinnor. Det gör han nog ibland. Å andra sidan föredrar han när jag inte har smink. Det finns säkert andra som han tycker är snyggare. Han får inte hångla med dem för det och han förväntar sig att jag avstår från att hångla med andra män också.               

Krupke, we've got problems of our own!
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??