Inlägg från: Aprildimma |Visa alla inlägg
  • Aprildimma

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Alltså nu har jag bannemig tröttnat på den här typen av trådar! Känns som att det kommer en sådan här tråd minst en gång i veckan! Att folk orkar...

Har ni så tomma liv att ni går runt och fokuserar på hur andra människor klär sig, om de fixar håret, om de har en UTVÄXT (herregud vilka hemska människor *ironi*)

Och det stannar inte där, utan man måste också skriva ett inlägg på fl på en A4 där ni redogör för hur jädra noga ni fixar er och hur alla andra tjejer (verkar ju som att det är en övervägande majoritet) klär sig som grottmänniskor... 

För att sedan komma till det traditionella avslutet - TS ser ju överallt hur alla män spanar in henne ojojoj hon måste vara guds gåva till männen.. Och STACKARS alla män ute i vårt land som är så avundsjuka för att ingen har ju en tjej som är så fixad och snygg som TS!

Herregud...         

Jag fattar liksom inte, jag tycker att samhället är väldigt utseendefixerat och att människor lägger ner alldeles för mycket energi på sin yta istället för sitt inre (märks väldigt tydligt på de som skriver dessa trådar by the way..) 

Personlig utveckling? 

Nej det är sååååå mycket viktigare att folk ska tänka OJ vilken fiiiiiiiiin familj!   

Det värsta av allt är ju att det framför allt är kvinnor som har en väldigt stark press på sig att se bra ut, och jag skulle tippa på att kvinnor också lägger ner mycket mer energi på sitt utseende än män. Ändå kommer det sådana här inlägg var och varannan dag där kvinnor skuldbeläggs.

Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??