Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Friedegard skrev 2012-05-16 20:47:48 följande:
    Det finns säkert många killar som tycker att du är skitsnygg men det finns säkert lika många som tycker du är för mycket.

Tro det eller ej, jag känner personligen killar som föredrar osminkade tjejer och tycker inte att det är snyggt med tjejer som anstränger sig för mkt (dvs du). ALLA GILLAR INTE SAMMA SAK.
    Det finns även väldigt många killar som inte tycker det är snyggt med stringtrosor, utan som gillar vanliga trosor.
  • lille Birger
    Anonym (Älskad som ja e) skrev 2012-05-16 21:17:43 följande:
    Skulle jag kunna! Förutom att det inte är våran grej! Går igång på våra nakna kroppar istället... Där försvan ju det med.... Hmm.. Har precis börjat kunna sätta upp mitt hår i en slarvig knut (alltid haft kortare hår) och fick komplinmag av min sambo att han gillar den frisyren! Kluven blir jag.. Ska jag lyssna på min sambo eller på TS?!
    Fast din kille kanske kan lära sig att tycka om sexiga underkläder, om du ger honom en chans att se dig i det minst en gång i veckan. Drömmer
  • lille Birger

Ska jag vara helt ärlig kan det vara snyggt med mjukisbyxor också, om tjejen står på alla fyra. Skäms

• lille Birger

När tjejerna går till skolan/jobbet med stora mensfläckar på kjolen/byxorna, då har det gått för långt tycker jag.

Det är förfan osmakligt. Kräks

Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??