• Border

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Ts, jag och sambon har så lite pengar att vi inte har råd att investera i oss själva. Våra kläder går sönder till slut och då finns det kanske bara omatchande kläder kvar, att gå till frissan kan vi glömma, eller köpa smink eller annat. Dessutom tär vår låga inkomst på oss mentalt och det sliter och man blir väldigt trött. Vi kan inte ens undvara 25 spänn åt oss själva i månaden.

• Border
    lille Birger skrev 2012-05-17 00:13:23 följande:
    Ska jag vara helt ärlig kan det vara snyggt med mjukisbyxor också, om tjejen står på alla fyra. Skäms

Jag gillar dig!
  • Border
    Anonym skrev 2012-05-17 00:36:31 följande:
    För att jag är arbetslös och helt saknar inkomst = jag har inte råd med smink, brun utan sol, löshår, slingor eller färg, lösnaglar, lösögonfransar, gymkort, nya kläder och skor etc etc etc etc

Dessutom lider jag av depression som gör att jag inte har ork eller energi att lägga tid på mitt utseende utan fokus ligger på att överhuvudtaget orka ta mig igenom dagen.

Hoppas mina "ursäkter" duger åt dig TS Tungan ute
    Typ samma här! Dessutom värderar jag andra saker i livet än att lägga ner massa tid och pengar på onödiga saker. Jag ser fin ut utan en massa smink, och det tycker jag att de allra flesta gör. Naturligt och fint
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??