Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??
Jisses, vad är det med alla dessa trådar där folk går och stör sig på hur andra ser ut? Om man stör sig på att folk luktar illa eller beter sig som svin visst, men att haka upp sig på att vissa inte sminkar sig eller tycker om mjukiskläder? Get a life for fuck sake!
Orsaker till min stil:
Jag föredrar kläder som är bekväma, är de snygga också är det en bonus, jag bär helst kläder från Meandi med jeans eller tights tills och somliga kanske tycker det ser fjantigt eller sunkigt ut men jag är nöjd och min man lika så så varför bry sig om andra då?
Jag kammar håret ungefär varannan dag, detta eftersom det sliter enormt på håret att kamma det i tid och otid och pga hur mitt hår är skulle jag behöva kamma det minst en gång i timmen för att hålla det välkammat, vem fan orkar det? Dessutom skulle det bli en ond spiral pga att håret skulle slitas mer.
Jag sminkar mig inte för jag finner det onödigt och jag är inte road av det för fem jävla ören. Min man tycker att kvinnor i smink ser ut som horor tom om det är ganska lite så han blir oftast bara sur om jag nån enstaka gång dragit på mig läppglans och mascara ;)