Inlägg från: pluralfamilj |Visa alla inlägg
  • pluralfamilj

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

"Detta är inget provocerande, jag bara undrar när jag dagligen i arbetet och affären möter män som kollar på mig medans deras mjukisklädda flickvän kollar på något annat."      

HAHAHAHAHA

han kanske glodde pga av ditt stora svarta svall och stora guldringar i öronen?                          

• pluralfamilj
    Anonym (håller med ts) skrev 2012-05-16 21:19:11 följande:
    Vem bryr sig om att ni är "fina på insidan" när ni ser ut som åkerspöken?? Med ungar som ser ut som socfall redan i femårsåldern. Håller helt med ts. Snygga till er så vi andra slipper se eländet.
    ja jag vet inte hur ni fungerar i er relation men jag och min man pratar med varandra och har många intressanta diskussioner där våra utseenden ligger långt ned i listan av viktigheter...
  • pluralfamilj
    Anonym (Mamma M) skrev 2012-05-17 09:50:07 följande:
    Alla är olika; för egen del tänder jag inte på solariebruna, vältränade killar med en massa gelé i håret, utan jag gillar mer naturliga män

varför skulle inte män kunna tycka detsamma om kvinnor - eller är det så att alla män gillar kvinnor med solbränna, färgade slingor o fixade naglar...???
    men självklart! ALLA män gillar playboybruttor och bloggerskor såklart

• pluralfamilj
    Anonym (vacker) skrev 2012-05-17 19:23:43 följande:
    Kvinnor idag har falska bröst, falska naglar, falska ögonfransar, falskt hår, falska ögonbryn, botox push-ups, solariebruna eller brunkräm...Så klagar dom på att det inte finns riktiga män
    många känner sig extremt lurade när man anländer hem efter krogen och allt detta faller i golvet, som brösten!
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??