• Meowth

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Ni väljer att fixa er hela tiden, men vart är den goda smaken att låta andra vara som de själva vill?
    Jag har aldrig attraherats av bara ytan och skulle således inte bry mig om er. 

It takes backbone to lead the life you want
  • Meowth
    Anonym skrev 2012-05-17 15:20:31 följande:
    Tjejer ska vara sexiga och inbjudande, det är en skyldighet!
    Jag har inte duschat på tre dagar
  • Meowth
    Anonym skrev 2012-05-17 16:16:20 följande:
    Sluta nu, vad är din ursäkt?
    Jag har mest varit hemma, knappt svettats och haft väldigt lite tid över. Nu har jag tid och ska duscha, men tro mig. Både hud och hår mår bra av att vila från alla produkter.
  • Meowth
    Anonym skrev 2012-05-17 16:18:41 följande:
    inte jag heller...ingen idé att torka ut huden om man inte svettats eller smutsat ned sig liksom... inte bra för de naturliga fettcellerna i huden att hålla på o duscha o parfymera sig allt för mycket..
    Precis Jag blir galet torr om jag inte låter huden få semester och varför inte när jag mest är hemma på byn.
  • Meowth
    Anonym skrev 2012-05-17 16:25:34 följande:
    jag kan inte duscha varje dag....fick uppsöka läkare i tonåren eftersom jag fick klåda och exem orsak var att jag duschade för mycket.. 2-3 ggr/dag pga träningar och ....att man var tonåring och försökte smälta in i något slags ideal att vara snygg och sexig...nu rycker jag mest på axlarna ...ibland luktar jag illa men om jag är ensam hemma spelar ju det ingen roll haha...

Och mannen och jag tänker lika om det där, kostar ju pengar att duscha också om man bor i hus och betalar uppvärmning av vatten själv.. jag tvättar av mig lite varje morgon med vatten i ansiktet och lite vatten och tvål på valda ställen (utom underlivet, där är tvål bannlyst så klart) och det har funkat hittills.. jag är ju också 40 och har aldrig fått några klagomål
    Jag har haft samma problem och får snabbt torr hud fortfarande.
    Eksem som barn och i tonåren blossade allt upp igen när jag var för noga med hygienen gick det åt skogen på nytt. Jag skulle duscha så fort jag blivit lite för varm. Galet och ansiktet mådde inte bra av smink hela tiden så jag fick eksem där också.
  • Meowth
    Ely skrev 2012-05-17 17:18:54 följande:
    dubbelmoral på 90% av inläggen..

Vackrare utan spackel, skrattar åt fake brudar, äckligt med lösnaglar osv.

varför upprörs ni när ni ändå hackar på oss som är tvärtemot och gillar "spackel", lösnaglar osv  ?

F.A.K.E - gillar den osminkade sanningen
  • Meowth
    Anonym (Jenna) skrev 2012-05-17 19:17:04 följande:
    Jag håller med dig til viss del TS!

Folk i allmänhet ser väldigt slafsiga ut, och männen stirrar när fruarna inte ser.Hur tråkigt är inte det för dem?
    Men däremot tycker jag inte att man behöver gå All in varje dag med superstylat hår, fixade naglar, jättemycket smink osv. Kan räcka långt med välvårdat vackert hår, mascara, lite rouge och läppglans.

Med enkla små medel kan man höja både attraktionskraften och självförtroendet ett par snäpp.     
    Äh, det säger bara en hel del om mannen om han måste söka bekräftelse hos någon annan bara för att frun handlar i mjukisbyxor och tofs. Jag bryr mig inte om att attrahera någon vid kyldiskarna eller blöjhyllorna och självförtroendet mår utomordentligt utan kåta karlars blickar. 
  • Meowth
    Anonym skrev 2012-05-17 21:38:11 följande:
    Fördelen för mig som kille är att ifall jag kan tänka mig er fula tjejer så får jag större chans att doppa eftersom ni är många
    Du lever i en illusion, men det är ok. Vi spelar inte i samma liga. 
  • Meowth
    Go å gla, kexchoklad! :)
    Förvånad Jag hoppas du inser hur många kalorier den innehåller?!
  • Meowth
    Ninja05 skrev 2012-05-17 21:50:05 följande:
    Ojoj, tänkte inte på det. Men kan vara värt att träna dubbelt den dan!
    Helt rätt
    Det måste vara svartvitt i ts tråd.
  • Meowth
    Ninja05 skrev 2012-05-17 22:17:07 följande:
    Undrar varför du börjar försvara dig så hemskt om du var så säker? Då skulle ingen förklaring behövts.
    Vad försvarar hon? Det faktum att hon duger precis som hon är? 
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??