Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??
Jag sminkar mig i bland... och mina kläder. tja.. jag klär mig tillräckligt representabelt iaf...
Men vet du vad TS... jag älskar faktiskt den jag är och min man tycker att jag är skitsexig...trots att jag är överviktig och jag tycker att han är det läckraste som finns, trots att han sitter i rullstol..
Det sexigaste HAN vet är en självsäker självständig kvinna som kan ta hand som sig själv och som inte är rädd för att få lite skit under naglarna, men som kvällen efter kan bära upp en galaklänning och vara fin i den.. men trivs man inte i galaklänning så blir man heller inte snygg..
Om man inte älskar den man är på insidan så spelar varken smink eller frisyr någon roll, en kvinna som älskar sig själv innifrån glänser och bländar ut alla små modedockor som verkar tro att attraktionen enbart sitter i utsidan.
En kvinna som är 10 poäng på utsidan är inte hållbar i längden om hon inte är 10 poäng på insidan också, en snygg kvinna eller man kan man knulla- men ska man leva ihop krävs något mer och den tiden det tar för dig att lägga på ett skal som inte är äkta, lägger jag på att hångla med min man utan att behöva vara orolig för att han smetar ut mitt smink eller förstör min frisyr.
Jag är som sagt överviktig och sminkar mig sällan, klär mig ganska "medel"..ofta jeans och en längre topp eller kjol med leggings och basketkängor... men vet du vad.??? Jag får ganska många uppskattande blickar och går jag ut på krogen så får jag många förslag, många fler än den "perfekta blondinen" som står o putar med plastläppar och plasttuttar......
Jag är hellre kvinnan som man vill gifta sig med, än kvinnan man tittar på men det har visat sig sen jag passerade 30 att jag är båda delar (lite förvånad själv) men en yngre kille (runt 25) sa till mig för något år sen på krogen att jag hade något som alla yngre tjejer saknade...äkthet... och det var den finaste komplimangen jag någonsin fått (förutom när min man sa att han vill bli far åt mina barn)
Tragiskt att en kvinna är så insöad och utseendefixerad som du TS, vad än mer tragiskt är att du överför den osäkerheten på dina barn... för att inte tala om all energi du uppenbarligen lägger ner på att tycka och tänka skit om oss andra som faktiskt ser andra värden i livet än utseendet... det är ju trots allt ganska förgängligt medan intelligens, humor och intellekt stannar och utvecklas hela livet.