• TaSe

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Jag behöver inte sminka mig, sätta upp håret i olika kreationer, sola solarie eller färgmatcha min familj. Jag är både snygg och attraktiv ändå.

• TaSe
    Anonym (hoops) skrev 2012-05-17 21:54:55 följande:
    Enligt dig, ja! Men det finns andra människor som tittar på dig också!

Hoppla! Livet blir nog mindre bittert om du försöker hitta det fina med dej själv, istället för att försöka trycka ner andra. Jag förstår att jag trampade på en öm tå.
  • TaSe
    Anonym skrev 2012-05-18 11:56:10 följande:
    håller med till viss del..   jag tycker inte man behöver sminka sig och sola solarium men tyvärr ser jag på stan familjer med trasiga, skitiga foppatofflor, mjukisbyxor som borde slängts 1995 och ovårdat yttre och dessa "lyxar" till det och äter på restaurang osv och då kan man fan inte låta bli att tänka hur fan de är funtade som går ut bland folk så där.

Tar sig tid och spenderar pengar på att käka en god köttbit på restaurang för 250-300kr men ser ut som en komocka..fattar det bara inte.
    Hel och ren är ett vettigt motto, tycker jag. Iaf när det kommer till oss vuxna. Lilla ungen kan se ut som hej kom och hjälp mej om jag åker och handlar direkt efter dagis. Det rör mig inte i ryggen alls!
    Hela familjer i foppa på stan, det har jag nog inte ens sett?
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??