Inlägg från: msmurphy |Visa alla inlägg
  • msmurphy

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Men VA FAN! Hur många såna här trådar ska komma upp egentligen? Hur ORKAR ni?

Ts, jag säget till dig som till alla andra som startar dessa patetiska trådar; många av oss är så bekväma med oss själva att vi utan problem kan springa ner till affären runt hörnet i mysbrallor. Det betyder inte att man aldrig gör sig fin eller sminkar sig.

För övrigt så har alla mina pojkvänner älskat min NATURLIGA skönhet, och skrattat åt plastiga brudar med alldeles för mycket smink och äckliga lösnaglar och fejkbränna.

Alla behöver inte göra sig till i timmar, en del är vackra som de är.

• msmurphy
    Ely skrev 2012-05-17 17:18:54 följande:
    dubbelmoral på 90% av inläggen..

Vackrare utan spackel, skrattar åt fake brudar, äckligt med lösnaglar osv.

varför upprörs ni när ni ändå hackar på oss som är tvärtemot och gillar "spackel", lösnaglar osv  ?

Jag upprörs för att ts tror att det är her way or the highway. För att hon vill få folk att må dåligt genom att säga att deras killar spanar in henne etc.
    Jag är väldigt modeintresserad och har min egen stil med mycket second hand, men jag kan gå utanför mitt hus i mysbyxor också, för att jag vet att jag duger som jag är. Jag fattar inte på vilket sätt det är eftersträvansbart att inte kunna visa sig utan smink. OCH många killar tycker inte ens att den stil ts beskriver är snygg.
  • msmurphy
    lille Birger skrev 2012-05-17 22:16:14 följande:
    När tjejerna går till skolan/jobbet med stora mensfläckar på kjolen/byxorna, då har det gått för långt tycker jag.

Det är förfan osmakligt. Kräks
    Men VEM gör det? Dessutom är det väl en himla skillnad på hel och ren och på det ts beskriver? 
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??