• Anonym

Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??

Du vill att din familj ska se fin utåt och alla ska tänka vilken fin familj. Hur har ni det på insidan blev min första spontana tanke.Vill du visa upp en fin fasad så ingen märker att ni har det dåligt? Bara en fråga.

• Anonym
    Coolpuss skrev 2012-05-16 15:09:22 följande:
    You go ts!!! Å du ba, hellooo, Kasoo in da house lixom!!!!!11
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-05-16 15:27:25 följande:
    Bra mineralsmink kan vara bra för huden.
    dygnet runt?
  • Anonym

vem bryr sig om hur andra uppfattar min familj? mina barn går i hela kläder och oftast rena men det är ingen garanti. vem vet vad barnen hittar på... hårena är alltid borstade men inte uppsatta. orkar inte springa och jaga barnen. dom stora barnen klär sig själva och orka bry sig. själv går jag i bekväma hela kläder. beror väl på vad jag ska göra. sola solarium gör jag kanske 2-4 ggr på ett år bara för att få lite egen tid. smink tål jag inte varje dag, så bara till fest eller när det är nåt speciellt. håret borstar jag, sätta upp nej tack! hatar uppsatt hår.

och jag skulle aldrig klä upp mig för en mans skull eller andra människor. klär mig för mig själv.  

• Anonym

Jag tycker det är ganska tragiskt om man måste måla över sitt ansikte, färga om sitt hår osv för att känna sig nöjd med sig själv. Jag tycker synd om sådana människor som inte anser att de duger som de är.
    Jag är vacker utan spackel och duger precis som jag är. Punkt slut. 

• Anonym

jag håller delvis med ts. jag tycker gott att man kan hålla sig vardagligt fräsch genom att duscha och ha rena och hela kläder, men för den sakens skull behöver man inte sminka sig. det är sällan jag gör det när jag är ledig.

däremot är jag väldigt noga med att ta hand om hår, naglar och hud eftersom det får MIG att känna mig fräsch och det är viktigt för mig. jag skulle aldrig sluta med det bara för att jag har en karl som älskar mig no mather what. jag gör detta för min egen skull. 

• Anonym

Just nu sitter jag oduschad med mjukisbrallor och en knut i håret!

Jag njuuuuuuter!

Jag förstår dig till viss del TS.

När vi är ute är vi också måna om att se pigga och fräscha ut.
    Men skit i hur andra ser ut och sköt ert egna

Ni slipper i alla fall oroa er för att folk ska se er som trash!

• Anonym

Jag förstår inte var ni ser alla de här påstått fula och ovårdade och luggslitna människorna. Var bor ni egentligen - på en white trash-camping?

Tipsa mig gärna om var jag ska åka på fulsafari. Jag ser sådana här trådar varje vecka på FL och ser aldrig sådana här människor som det klagas på.  

• Anonym

Det låter lite tragiskt att du fixar dig för att det är så viktigt för dig vad andra okända människor tycker om er när ni är ute. 

Och det här:

Jag och min man tränar tillsammans, solar solarium.  

Ew. Det låter... väldigt 80-tal. Och om ni i er fina familj tycker att det är värt att utsätta sig för en cancerframkallande behandling bara för att andra ska titta beundrande på er är ni bara att beklaga. 

• Anonym
    molly50 skrev 2012-05-16 16:56:45 följande:
    Samma här. Man börjar nästan undra vad TS klassificerar som ovårdad.
    Eller vilken gudsförgäten håla i obygden med låg utbildningsnivå och skyhög arbetslöshet hon bor i. 
Svar på tråden Varför bryr ni er inte om hur ni ser ut ??