• Anonym

Han orkar inte hela samlaget

Hej.

Är i ett förhållande sedan 1 1/2 år. Jag är otroligt sugen på sex och han är nog det också. Han har sagt att han aldrig varit tillsammans med en kvinna (före mig) som varit mer sugen på sex än honom. På senaste tiden har det blivit så att han inte kan komma alla gånger, han säger att han blir öm och orkar inte. Jag har frågat om det beror på mig men det säger han inte att det gör. Han får alltid stånd och är väldigt upphetsad. Han älskar oralsex vilket han får varje gång och det funkar nästan bara på det sättet nu mera. Har jag skämt bort honom?

Till saken hör att han har reumatism Mb Bechterew och äter en del medicin, kan det ha något med det hela att göra eller?

Det har nästan blivit så att jag själv står tillbaka lite med min sexlust och nästan undviker det, trots att jag vill men det beror på att jag ägnar mig åt honom för mest jag vill ju att han ska ha det bra!  

Jag tror att han tycker att det är jobbigt och jag har frågat men enligt honom är det ingen fara. Det är ju bara så att jag har sådan lust och vill ofta men känner samtidigt att jag ska stå tillbaka så att det hela inte blir en "sak" som förvärrar situationen.

Hur ska jag agera? Fortsätta att vara sugen och visa det eller kan det stressa honom?   

• Svar på tråden Han orkar inte hela samlaget
  • sexologen

Hej!

Jag tycker det låter som ni har det mycket bra tillsammans men att det ibland är orken som tryter. Självklart ska du fortsätta att visa din lust och då din partner inte orkar ha sex i bemärkelssen penetration kan ni ju ha annan sex. Att han har lättare att komma vid oralsex än vaginalsex är uppenbar och om du ger honom oralsex kan han ju ge dig det också och om du njuter av att bli stimulerad inuti vagina så testa en dildo eller annan sexleksak som kan krydda och hjälpa er på traven då orken inte alltid finns där, men lusten!

Hälsningar
    Sara Dahlin    

Svar på tråden Han orkar inte hela samlaget