• Växjömamma1976

Åka till London i sommar!!!

Hej tjejer/mammor,
    Jag tänker boka en resa till London i sommar. Flygresan får gärna vara så billig som möjligt, medans jag satsar mer på boendet.

Hur ska jag tänka om jag vill bo på ett motsvarande 4-stjärnigt hotell (standardmässigt)?

Finns det någon som tillhandahåller både flyg + boende bokningar? www.ryanairhotels.com är det en bra sida?

Har någon lust att hjälpa mig hitta ett bra centralt boende + flyg

från Malmö-London (juli/aug)?? Har för avsikt vara borta en weekend (fredag-söndag)

Tar gärna emot tips på länkar som är bra!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Svar på tråden Åka till London i sommar!!!
  • SuzR

Tänk på att det är os i london i sommar så det kommer vara riktigt dyrt med hotell då. Nu vet inte jag exakt när os är å andra sidan.

• mrsStatham

Varför åka till London just precis DEN tiden?
    OS hålls 27 juli - 12 augusti, hade det varit jag hade jag åkt till jordens mitt istället för till London under perioden  20 juli - 19 augusti

Bara två saker är oändliga
  • cherrycupecake83

som alla andra så avråder jag dig att åka just då.. vänta till efter OS eller före.. hotellen kan jag tänkas vara svindyrt och även uppehället, kan tänka mig att det blir dubbel så dyrt att gå ut och äta en bit mat..

men annars så tipsar jag dig om airtours.se
    en bra sida där du kan kolla upp var och hur du vill bo... kolla så får du se.

jag har varit snart på alla årstiderna i london och förra året var jag där i september, lika fint! oktober var jag också och hade även då tur med vädret. Det finns jättemycket att titta på där.

Själv funderar jag på att åka till Berlin, eftersom OS är i London iår.. de har ungefärliga utbud som London.
     också genom www.airtours.se

• misplacedname

Är inte allt redan uppbokat inför OS den tiden? Tror i vilket fall att det kommer vara gräsligt att vara i London under tävlingarna. Kommer vara folk precis överallt och allt kommer vara svindyrt.

• mrsStatham

Med tanke på att en hel del företag köpt in japanska "sovtuber" för personalen att övernatta i för att det kommer ta sån tid för dem att ta sig till och från jobbet skulle jag både tänka till både en och tre gånger innan jag bokar en sån resa.

Bara två saker är oändliga
Svar på tråden Åka till London i sommar!!!