Allt går ut över barnen....
Jag har 2 barn som är 7 och 4 år gamla. Har de varannan vecka eftersom jag och barn har separerat. saknar ju barnen när jag inte har dom, men tycker samtidigt det är gott att jag får tiden för skola jobb och träning den veckan.. Har väl tyvärr egentligen haft ett ganska dåligt tålamod.
Jag pluggar som sagt för o få en vettig utb därav har jag urusel ekonomi. Har äntligen hittat ett jobb som jag går på timmar och ska jobba i sommar. Men de ringer ofta och vill att jag ska jobba så har jobbat en del samtidigt med skolan.
Nu börjar pressen komma för att jag ska få allt att gå ihop. Behöver utb för att få ett framtida yrke, behöver jobbet för att få vardagen att gå runt. Behöver vara en mamma till mina barn. Men just nu går allt ut över dom. Försöker hålla snyggt hemma, de stökar ner, lagar mat som de vara ratar, inget jag gör verkar passa och hur jag än försöker blir det bara fel, och skrik och tårar.. Blir arg på barnen, blir arg på mig själv, ledsen för att jag inte bara kan njuta med barnen..
Vad gör man??