Vilken ställning är den bästa? Män svarar
Frågan avser vaginalsex
vet att det finns många fler varianter men dessa är nog vanligast
Frågan avser vaginalsex
vet att det finns många fler varianter men dessa är nog vanligast
Svarar för sambon, han gillar mest när jag ligger på mage och han på min rygg, iallafall när vi har morgonsex...
Håller med dig Inlägg #1
Det är riktigt bra!
Den kör vi oftast när hon har kommit före mig, istället för samtidigt, för det går fort för mig då
Om hon har stora bröst: missionären.
Om hon inte har stora bröst: doggy
Om hon är skicklig på det (OBS! mycket ovanligt enligt min erfarenhet!): kvinna på man.
Skeden är väl bara för analsex?
Alla ställningar funkar för mig och min fru, men doggy är klart bäst. Då kommer man riktigt djupt in i henne. Dessutom får jag kåtslag av att se hennes sexiga röv samtidigt som min kuk åker ut och in i hennes fitta. Men tyvärr kan vi bara ha doggy som avslutning eftersom hennes fittmuskler stramar extra hårt runt kuken i den ställningen, vilket gör att jag kommer redan efter att par minuter. Men vilken enorm känsla det är att spruta in i henne i den ställningen!! Hennes fittmuskler kramar verkligen varenda droppe ur mig!
Min tjej gillar alla ställningar men tycker bakifrån med min fot på hennes huvud vara den häftigaste.
Jag gillar missionären mest, går variera den på många sätt och vara både romantisk samt dominant.
För mig är alla ställningar bra! Är bara glad att få komma till skott