• Anonym

Vilken ställning är den bästa? Män svarar

Frågan avser vaginalsex
    vet att det finns många fler varianter men dessa är nog vanligast

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ställning är den bästa? Män svarar
  • Anonym

Svarar för sambon, han gillar mest när jag ligger på mage och han på min rygg, iallafall när vi har morgonsex...

• Anonym (KvinnaPåMage)

Håller med dig Inlägg #1  
    Det är riktigt bra!
    Den kör vi oftast när hon har kommit före mig, istället för samtidigt, för det går fort för mig då 

• Anonym (Robert)

Om hon har stora bröst: missionären.

Om hon inte har stora bröst: doggy

Om hon är skicklig på det (OBS! mycket ovanligt enligt min erfarenhet!): kvinna på man.

• Anonym (Philip)

Skeden är väl bara för analsex?

• Anonym

Alla ställningar funkar för mig och min fru, men doggy är klart bäst. Då kommer man riktigt djupt in i henne. Dessutom får jag kåtslag av att se hennes sexiga röv samtidigt som min kuk åker ut och in i hennes fitta. Men tyvärr kan vi bara ha doggy som avslutning eftersom hennes fittmuskler stramar extra hårt runt kuken i den ställningen, vilket gör att jag kommer redan efter att par minuter. Men vilken enorm känsla det är att spruta in i henne i den ställningen!! Hennes fittmuskler kramar verkligen varenda droppe ur mig!

• NicKnejm

Min tjej gillar alla ställningar men tycker bakifrån med min fot på hennes huvud vara den häftigaste.

Jag gillar missionären mest, går variera den på många sätt och vara både romantisk samt dominant.

• Anonym (Ylande varg)

För mig är alla ställningar bra! Är bara glad att få komma till skottSkäms

• 100kgpappa
    Anonym (Philip) skrev 2012-06-19 19:58:47 följande:
    Skeden är väl bara för analsex?
    Vad är det där för dumt påstående?
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (Philip)
    100kgpappa skrev 2012-06-27 20:45:38 följande:
    Vad är det där för dumt påstående?
    Min fru är väl "fram-musad" Då vid skeden får jag kana ner och vinkla upp en hel del.
    Annars är det en perfekt ställning att starta upp och slappa av analsex.
  • 100kgpappa
    Anonym (Philip) skrev 2012-07-05 07:47:43 följande:
    Min fru är väl "fram-musad" Då vid skeden får jag kana ner och vinkla upp en hel del.
    Annars är det en perfekt ställning att starta upp och slappa av analsex.
    Ok, men för de flesta fungerar den ställning utmärkt
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Vilken ställning är den bästa? Män svarar