För min del var det inte alls så. Jag hade sex med två killar jag träffade på QX (vad straighta man gör på en gaysajt kan man undra). Jag letade egentligen efter tjejer, men de var alla så svårflirtade. Dessa två killar uppfyllde iaf två "krav": att de gick med på att tillfredställa min kink, och att de kunde träffas med kort varsel. Foto på dem hade jag sett, men fullt påklädda. Deras utseende var medelmåttigt, men jag var inte vidare kräsen den veckan. Frågade inte efter storlek på kuken. Skulle gissa att den hade genomsnittlig och den andra strax under genomsnittet.
Ifall jag vore singel nu, och skulle välja killar efter kukstorlek, skulle jag nog snarare efterfråga just en kuk som varken är för stor eller för liten, utan snarare medelstorlek. Men jag är inte person som gör sånt. Det finns så mycket annat som är viktigare, som att de skriver väl, är villiga att ge mig det jag vill ha och bor inte alltför långt borta. Kondom är en självklarhet.
Men nu är jag inte singel. Min kille har en kuk som är större än medel. Visst är den snygg, men inte alltid så praktisk.