• Xynthia

Dermaroller - (vita) bristningar

Hej!

Jag undrar om det finns levande bevis på att dermarollern verkligen fungerar på bristningar, och speciellt vita bristningar? Har någon av er testat detta i längre tid och faktiskt sett skillnad (har du bilder)? Hur ofta och vilka krämer/vitaminer kommer som följdfråga..

Själv har jag bristningar jag väldigt gärna skulle vilja bli av med, många är vita/bleka.. har läst en hel del om detta men inte fått något konkret svar på om det egentligen fungerar.

Önskat att endast de som verkligen vet, och inte bara gissar, svarar på detta. Vet från förut att många tror det bara är nonsens.

• Svar på tråden Dermaroller - (vita) bristningar
  • bsm

Hej! Jag har provat både dermaroller på mina vita bristningar och carboxy... (visserligen kanske jag bara gjorde 5 -6 behandlingar med dermaroller så det kanske inte är tillräkligt mycket för att kunna svara på frågan men jag berättar utifrån mina egna erfarenheter.)

men tycker inte att det blivit så stor skillnad faktiskt när jag kollade på bilderna efteråt tyvärr!:/ men jag tänker fortsätta kämpa.  mår så dåligt över bristningarna.

Lycka tilll! :) hoppas att fler kan svara som också gjort något åt sina vita bristningar!  

Svar på tråden Dermaroller - (vita) bristningar