• millie2

Svartsjuka, e de normalt???

Jag kan känna igen mig i det du skriver! nu är det bara min man som har ett barn sen tidigare (9 år) och nu har vi 2 gemensamma 2½ och 1 år.
    min man brukar också göra saker med sin äldsta son men han gör inte något själv med våra gemensamme. jag påpeka det och då höll han med så nu är det lite bättre,han kan till exempel ta med 2 åringen när dom ska cykla.
    att man inte får all info förekommer här också men mitt tips är att berätta för din sambo hur du vill ha det! tycker det är lite konstigt i med att du berättar om dina barn då borde ju han inse att du också vill att han berättar sina planer för dig.
    att man känner sig utan för tror jag är vanligt! många man pratar med och läser om här känner oftast så! tror bara att man får försöka tänka som du att man är 1 familj och inte 2. det hade jag som krav när jag träffa min man att vi ska vara en familj och jag räknas också och har rätt till att bestämma i mitt hem osv.
    hoppas det löser sig för er men tror det bästa är och prata prata prata så att båda blir nöjda.

Svar på tråden Svartsjuka, e de normalt???