• Annzofie

Åderbråck i underlivet

Hade det under min första graviditet, hur obehagligt som helst... Köpte stödstrumpbyxor med hög kompression och hade dom dygnet runt. Sen bäddade jag upp fotändan av sängen med kuddar och sov så... Undvik att stå i största mån. Men efter förlossningen försvann dom sakta, dock inte dom på benen. Sen upplevde jag att det blev värre av värme.. Så svalt samt lössittande trosor och byxor. Hoppas verkligen du mår bättre snart.. Lider med dig

• Annzofie

Jag hade åderbråck på låren, i ljumskarna och i underlivet använde stödstrumpor som var som nylonstrumpbyxor och för gravida alltså från midjan och ner till fötterna. Satte på mig dom på morgonen innan jag steg upp, vissa dagar hade jag dom dygnet runt. Dom googlade jag fram ich beställde dom från nätet.. Funkade väldigt bra, valde dom med högst kompression, märkte stor skillnad mot dom dagarna jag fuskade och var utan:)

• Annzofie

Mediconline hade oxå :) ska oxå beställa, är i v 12 nu och känner att jag ska börja redan nu för att inte förvärra dom jag redan har sen barn nr 1... Hade ju varit lite skönare om det hade varit vinter;)

Svar på tråden Åderbråck i underlivet