• Underbaradag

41-årig singel söker dans och partajkompis - Stockholm

Hej på dig :)

Jag är en singelmamma som konstaterar att jag är ensam singel bland alla mina stadgade vänner.
    Varannan helg är jag barnfri och jag skulle älska att träffa någon som också vill ut och dansa eller bara ta ett glas i sommarvärmen :) 

Är du i samma sitts?

Hör av dig så hittar vi på något.

En liten detalj, jag är barnfri udda helger.
    Är det tvärt om för dig? Skriv något ändå, kanske blir det någon annan som ser detta som har din helg :)      

• Svar på tråden 41-årig singel söker dans och partajkompis - Stockholm
  • Sam111

Hej , 28 år gammal jag är from göteborg ock nu bor i stockholm so har inga vänner här.

Det är ära träffa dig

Obs jag är libanesisk.

• Freddy H

Hejhej
    Vad kul att se att det finns fler singlar här som söker nya kontakter.
    Jag är också singel med underbara barn och har märkt att det är inte lika självklart att umgås med samma kompisar som man hade förut. Jag har barn i åldern mellan 3 och 15 , vilken ålder har dina barn?
    Några intressen som jag har är åka hoj, skärgården, långa promenader, naturen,  pub, springa, skidåkning etc. Underbaradag eller  någon som delar samma intresse  hör gärna  av er.   Förresten bor jag i södra delen av Stockholm. Ha det bra

• kronan1

Detta låter som en tråd för mig! Jag har också barnen varannan helg och de flesta vänner är gifta och jag skulle gärna gå ut och festa med singelvänner mina lediga helger. Jag har barn mellan 1-8 år. Om jag ska skriva intressen så gillar jag att promenera, träna, bada på sommaren, tar gärna ett glas eller två på någon uteservering under sommaren. Har aldrig åkt hoj, men någon gång kan ju vara den första. Åker ofta till skärgården, hyrde stuga med man och barn där när jag var gift förut. Jag är 31 förresten..

• Freddy H

Hallo
    Tråden ska väl hållas igång för att det verka inte vå så stort behov på detta forum men men....
    Kul Kronan att få like respons, vart bor du då om man få fråga ? Själv har jag precis passerat 40 men det syns inte haha.  Finns det inte fler singelföräldrar här som vill träffa lite nytt folk eller ska man söka på andra sajter?
    Ha det bra och vem följer? 

• kronan1

Freddy: Det får väl bli du och jag som går ut då Flört Jag bor i Upplands väsby, du då? Brukar du gå ut mycket? Jag har faktiskt inte gått ut sen jag blev singel, skulle vara jättetrevligt att komma ut, snacka lite, dansa och dricka en eller annan drink. Hur ofta har du barnen?

• kronan1

Såg det Freddy, Har varit sjuk och därför inte svarat. Vill du/ni ses i helgen och hitta på något? Fredag eller lördag kväll?

• Pernilla 758

Hej. Vi kan gå ut och mingla. Jag har en pojkvän, men shakar gärna loss om musiken är braGlad. Det var ett tag sedan jag var ute på stan och festade men tar gärna upp den biten av mitt gamla liv igen, hihi. Hör av dej vetja. Ses kanske i sommar.
    mvh Pernilla. 

Svar på tråden 41-årig singel söker dans och partajkompis - Stockholm