Inlägg från: Anonym (Köpa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Köpa)

Köpa kondom? Pinsamt?

Är det bara jag som tycker det är himla pinsamt att gå och köpa kondomer på apoteket eller nån annanstans?

Man går runt i butiken två varv, sen kommer nån i butiken o frågar om man behöver hjälp med något. Hur många säger jooo jag ska ha kondomer.. Nej, man säger att man bara tittar och så snabbt så tar man ett paket och står i kön till kassan och hoppas ingen ser och man försöker gömma under nån annan produkt.

Detta känner jag fast jag är 31 år.

• Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?
  • Anonym (Köpa)

Asså jag är en kille så jag har inte mens. Jag får känslan att många ser en kille som haha han ska ha sex, undra vem han ska ragga upp och sätta på nu då.

Men om en tjej köper så är det mer, ahh vad ansvarsfullt hon är förberedd.

• Anonym (Köpa)

Intressant vad många olika svar. En del tycker det är jätte jobbigt och en del inte.

Asså idag ville jag köpa på mig lite men jag fick åka runt för att hitta något ställe och jag hittade ingen butik där jag kunde självskanna eller ta varan själv. Apoteket var stängt så sent. Så det blev inget, för jag vill inte fråga efter kondomer över disk.

• Anonym (Köpa)

Ska försöka köpa imorgon får vi se hur det blir. :)

Asså, jag använder kondom också för att dem är så sköna att använda på egen hand också, minskar även kladdet.

Å nu är de slut så jag måste ha fler.

Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?