Köpa kondom? Pinsamt?
Det där med självscanning är ju ett bra tips eller köpa på nätet om man tycker det är pinsamt!
Det där med självscanning är ju ett bra tips eller köpa på nätet om man tycker det är pinsamt!
Om du tycker det är så pinsamt ts så finns det ju annat sex att ha som inte innebär vaginalt samlag. Många tjejer gillar inte ens vaginalt samlag.
Pinsamt när man regelbundet köper ett stopack kondomer, några dagar senare ett gravtest och efter ytterligare några dagar måste köpa folsyra och apoteksbiträdet frågar lite lustigt "fungerade inte kondomerna?"
hur gamla är ni? Det är pinsamt att få en könssjukdom eller att göra en abort!
Det är inte pinsamt att beställa över nätet Tycker faktiskt det är pinsamt i butik, trots att det inte borde vara så.
Om man kan ha sex så ska man nog fan våga köpa kondomer :P
ja köpte glidmedel på apoteket å stod å valde mellan vanligt eller silikonbaserat när en ung tjej som jobbade där kom fram å fråga om ja behövde hjälp.
Full i fan som ja var då så frågade ja vilket som var bäst vid analsex, hon var svårt generad men till slut fick hon fram att hon tyckte silikonbaserade funkade bäst.
Det är bara att handla, vill man ha sex å vara ansvarsfull, förhindra att göra tjejen gravid med mera då får man handla.
Sex är naturlig del av livet så det är inget konstigt, tror inte en kotte bryr sig utan känslan att det är pinsamt är nog bara hos personen som handlar.
Köper aldrig kondom över disk eftersom man inte kan köpa min storlek nånstans. Och då har jag inte stor utan liten kuk. Nej, det får bli på postorder från utlandet.
Jag tycker att det är lite pinsamt att handla ja, speciellt när kärringen i kassan stirrar på en haha.
Men nuförtiden handlar jag kondomer online på tex kondomkompaniet .
Finns ju många ställen på nätet men dem är billigast.
Det är lättare så.. slipper jag blickarna haha