• Coyote

Köpa kondom? Pinsamt?

Nej, jag tycker inte det är pinsamt.

• Coyote
    Anonym skrev 2012-05-23 14:21:12 följande:
    Det där med självscanning är ju ett bra tips eller köpa på nätet om man tycker det är pinsamt!
    Jepp! Finns ju många bra sidor med snabb och diskret leverans, billigt är det också.
  • Coyote
    Anonym (ica) skrev 2012-05-23 14:26:06 följande:
    vilka ställen på nätet e billiga?
    Nu var det många år sen jag beställde, men kondomkungen.se var billigast då, och snabba. Bara att googla.
  • Coyote
    Anonym (ica) skrev 2012-05-23 14:33:56 följande:
    kollade för något halvår sen och då var nog Ica märkbart billigare
    Mycket möjligt, som sagt, det var några år sen. Men vågar man inte handla själv så finns ju nätet.
  • Coyote
    nevermind skrev 2012-05-24 00:39:09 följande:
    Jag tycker nästan det är värre att köpa toapapper!
    Haha! Jag också, av någon anledning. Jag har fått för mig att kassörskan alltid tänker "aha, nu ska hon hem och bajsa, rejält!".
  • Coyote
    Anonym (Apoteket) skrev 2012-05-25 06:54:51 följande:
    Jag jobbar på ett apotek och vill bara säga att det är jättevanligt och händer ofta att folk köper kondomer, glidmedel och dagen-efterpiller. Vissa använder även glidmedel för att återfukta slemhinnorna efter dusch. Så vi reagerar inte alls! Solig

Kan även nämna att det händer säkert 20 ggr per dag att folk köper hemorojjdkräm och suppar och ber om rådgivning angående detta.. så det är oxå väldigt vanligt (en del tycker det är pinsamt att köpa det vet jag)
    Glidmedel har jag köpt för att ha till bebisens rektaltermometer också, det kände jag mig dock nästan tvungen att påpeka, så de inte skulle tro att jag hade någon udda termometer-fetish.
Svar på tråden Köpa kondom? Pinsamt?