• Sweet life

Bilbarnstol, vilken?!

Maxi Cosi Mobi, en till alltså!

Har en syster som har två såna i son Mondeo från samma år som din... Dom sitter exakt som du beskriver fram och bak på höger sidan... Båda barnen sitter superbra! Den ena är 7 månader och den andra 3 år..

• Sweet life
    Catox9 skrev 2012-05-24 17:02:22 följande:
    Nä men det funkar inte!
    Måsta göra mig av med Mobi'n... Ifall nu inte båda barnen åker med så måste en vuxen kunna sitta i fram... 
    Kan den vuxne inte sitta bakom föraren då? Så har vi gjort när jag åkt med syrran och barnen inte vart med. Varför hålla på och mecka bort bilstolarna...

Men annars har jag inget råd att ge tyvärr, förutom att ha mobin till den yngsta fram och kanske en britax two way bak...
  • Sweet life
    Catox9 skrev 2012-05-24 19:15:53 följande:
    Jo såklart :) Men ifall bara ett barn åker med och jag behöver de andra platserna till vuxna passagerare..

Men hur har din syrra fäst Mobi'n i framsätet då?
    Fasiken när du säger sådär så blir jag sugen att prova ;) Jag tycker ju att stolen är typ bland de bästa som finns!
    Dottern sitter toppenbra i den och jag vill verkligen att lillebrorsan oxå ska ha samma komfort :)
    Går den att ändra i läge när den är i fram? Kan du fråga din syrra?

Ååååh vilken djungel detta är!
    Hur gör alla andra som har flera barn i bilen undrar jag ibland :)     
    Jag ska absolut kolla med henne!

Haha det undrar jag med. Själv ska vi snart inom närmsta månaden få in et babyskydd, en bältesstol, en tonåring och två vuxna i vår Toyota Avensis....
Svar på tråden Bilbarnstol, vilken?!