Dubbel penetrering - vilken ställning?
Ni tjejer som kört dubbelmacka och blivit penetrerade både vaginalt och analt - berätta hur ni tyckte det var och vilken ställning som funkade bäst.
Ni tjejer som kört dubbelmacka och blivit penetrerade både vaginalt och analt - berätta hur ni tyckte det var och vilken ställning som funkade bäst.
Vilken jävla fråga..... gissa svaret
Är du porrskadad ts!?
När vi kör dubbelmacka kör vi tjejen ridandes vaginalt, killen som kör analt står på knä bakom. Funkar bra och skönt för alla inblandade.
Förstår inte varför det skulle vara porrskadat?
Jag red den mer välutrustade av männen och den andra tog mig analt. Det var underbart skönt och jag gör mer än gärna om det.
Förstår inte varför det skulle vara en "porrskadad" fråga?! Frågan har säkert kommit upp i många generationer, men nu först vågar man skriva den i ett forum... Är det fel då?
Har aldrig blivit "dubblad" men skulle nog föredra ridande, som tidigare talare har förespråkat!
Ni är för roliga allihopa. Varför dessa påhopp? Finns inget bästa. När jag var singel gillade jag att rida den kille som var snyggast och med bäst kropp, öga mot öga för att kunna kyssas och den andre fick ta mig bakifrån. Alltså en form av knästående. Men ibland valde jag att ha den mindre analt ridanden, och den andra med den större över mig. Som en sittande missionär. Har även testat att ligga sked med två killar. svårt. Nu är jag gift, och använder mina leksaker tillsammans med min respektive.