• Mummy

Osmakligt slut på Ola-Conny och Morgan (En stark resa)

Har följt serien där de två herrarna åker runt på resor. Detta trots jag innan sa att jag inte skulle göra det, då det är så tydligt att de inte är valda pga sin kompetens som programledare direkt.
    Men det som jag tyckte var osmakligt (mer än resten vill säga) var i slutet när de kom tillbaka till jobbet och skulle träffa chefen Boris. Här har de gjort så mycket reklam för Ullared/Gekås genom programmet, men han bara sitter och klargör hela tiden att han inte har tid för att ens höra om deras resa! Någon mer som reagerade på detta? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 09:38
    www.kanal5play.se/|/program/322002/video/4933204
    40 minuter in i programmet

• Svar på tråden Osmakligt slut på Ola-Conny och Morgan (En stark resa)
  • puss

Har inte sett det, men det låter ju jäkligt oförskämt.

• Mummy
    puss skrev 2012-05-25 09:01:09 följande:
    Har inte sett det, men det låter ju jäkligt oförskämt.

Han satt och kollade på klockan hela tiden, påskyndade dem och försökte flera gånger avbryta för han hade annat att göra
  • Mummy
    gravid skrev 2012-05-25 09:16:26 följande:
    Ja det va rätt korkat att visa det!!!

Jag har hela tiden tyckt att Boris verkar vara en bra person och chef, men där sjönk det
  • marco

Undrar om Morgan och Ola-Conny ens fattar att dom är underhållning, att folk sitter och garvar åt hur blåsta dom är. Det verkar vara populärt med program där mindre begåvade personer ska vara i fokus så vi andra kan gotta oss i det och känna oss smartare.

"Titta en vithaj"
    "Men den är ju svart"

• Mummy
    marco skrev 2012-05-25 09:30:28 följande:
    Undrar om Morgan och Ola-Conny ens fattar att dom är underhållning, att folk sitter och garvar åt hur blåsta dom är. Det verkar vara populärt med program där mindre begåvade personer ska vara i fokus så vi andra kan gotta oss i det och känna oss smartare.

"Titta en vithaj"
    "Men den är ju svart"

Därför ville jag inte se egentligen från början. Som sagt gjordes nog inte programmet utefter programledarkunskaperna... Men det sista blev lite för mycket tycker jag
  • Kakmonster

Jag gillade inte heller Boris uppförande när dom satt där. Så drygt. Men jag gissar att det är en del skådespelande för att ytterligare förlöjliga Morgan och Ola-Conny (som antagligen är väl medvetna om hur dom framställs).

• Tååtan

Morgan och Ola-Conny är inte så korkade som det verkar!! As snälla och kompetenta! Klart kanal 5 framställer dem som puckon. De tjänar ju pengar på det!

• Miss Obsessive
    Tååtan skrev 2012-05-26 00:24:25 följande:
    Morgan och Ola-Conny är inte så korkade som det verkar!! As snälla och kompetenta! Klart kanal 5 framställer dem som puckon. De tjänar ju pengar på det!
    Oavsett vilket så är det förnedrings-tv på hög nivå och jag fattar inte hur normalbegåvade personer kan tycka att skiten är rolig.. 
Svar på tråden Osmakligt slut på Ola-Conny och Morgan (En stark resa)