• E 2007

Jeans till smal kille..

har en smal 5 åring hemma som är 110 lång. har hittat en jeans modell på hm som vi har 3 ex av (detta är en "tjej modell" de hänger på tjej avdelningen..) men vill hitta några andra.

är det någon som har några tips? 

• Svar på tråden Jeans till smal kille..
  • tessan27

Jag har också en smlis här hemma fast en tjej, dem byxor som setat allra bäst på henne är dem från Me&I, älskar deras jeans. Säljs dock inte längre men man kan köpa dem begagnade på tex tradera. Sen brukar jag köpa Polarns slimfit. Båda dessa modeller är smala unisex modeller utan krusiduller.
    Tror att Lindex ska ha bra smala jeans dem med, och på Kapphal kom jag på att jag köpte ett par för någon månad sen.  

• nytt eller gammalt

Även HM har nån smal modell som vi köpt ibland. POP- kolla hur midjehöjden passar ditt barn, för min pojke är de lite låga i midjan, så när han var mindre var modellen inte så lekvänlig.

• Mynta

Cubus har stuprörsjeans i flera fina färger som suttit bra på vår smalis.

• cosinus

Lindex detroit på tjejsidan sitter bra på mina smala killar Bäst är dock om man hittar smala jeans med uppvik längst ner så man kan gå ner i storlek och vika ner benen :)

Åhlens har överlag smala byxor också så där kan man kanske hitta något.

• Masmamma

Har också en väldigt smal 5-åring här hemma och jag har märkt att KappAhl har en del bra byxor. Tror ett av märkena vi har köpt heter LabIndustries.

• Mrs Green

Zaras jeans brukar ha så långa ben att det inte är några problem att ta en storlek mindre än vanligt.

• Duckan

Min mamma köper jeans på Next åt vår dotter som är en smalis.

Svar på tråden Jeans till smal kille..