• toccata

Hur var du som barn och hur är din sexuella läggning idag?

En glad tjej skrev 2012-05-28 11:18:29 följande:
    Min syster lever med en annan kvinna, det är därför min dotter och jag har pratat om detta. Hon frågade mig om moster gillar killar. Ja sa att nej, det tror jag inte. Hon svarade att men jag gillar bara killar för de är så söta! Trodde kanske man redan som liten vet vilken läggning man har. Tiden får utvisa helt enkelt =)

Men då har ju din dotter verkligen alla kort presenterade. Vad skönt. Det är faktiskt inte fel att vara hetro heller Glad.

Har själv känt olika former av attraktioner men idag förstår jag bättre varför så många stod någonstans mitt i mellan, tuffa korthåriga tjejer med självförtroende, senare fylldes det på även med killar som inte var så macho. Just då visste jag inte vad det stod för, om det bara var någon sorts nyfikenhet eller vad. Med tiden har det utvecklats. Om jag ska prata stereotypiskt så kan jag falla för kvinnliga kvinnor och machomän, liksom för allt därmellan.

Lite uttjatat kanske men faller för människor och för mig är inte den biologiska paketeringen så viktig.

Ser mig själv som bi idag.   
Svar på tråden Hur var du som barn och hur är din sexuella läggning idag?