• Anonym

Kvinnor - kåt av alkohol?

Min sambo älskar att ta några glas vin innan sex, enligt henne för att sexet blir mer än dubbelt så bra. Då är det inte att hämningarna släpper utan hon hävdar att hon rent fysiskt blir mycket kåtare. Att det i takt med att berusningen kommer riktigt börjar "vibrera" i fittan.

Vad jag förstår är det här i stort sett oberoende av situation så att säga, att kåtheten kommer som ett brev på posten med vinet.

Nu ska tilläggas att hon dricker sällan, att hon gör det ibland när vi ska ha det extra mysigt.

Är det här vanligt?

• Svar på tråden Kvinnor - kåt av alkohol?
  • RebornEve

Jag blir kåt varje gång jag dricker alkohol.. Tror de är väldigt vanligt

• FjärilVingad73

Jag blir oftast kåtare när jag dricker vin... Tungan ute

Jag kan flyga, jag är inte rädd...
  • gravid

Det är ju jätte vanligt att vi (båda könen) blir kåta av alkohol..

• Anonym
    gravid skrev 2012-05-28 12:59:19 följande:
    Det är ju jätte vanligt att vi (båda könen) blir kåta av alkohol..
    Nja, personligen blir jag inte mer kåt av alkohol. Möjligtvis att det är skönt att släppa på hämningarna lite, men rent fysiskt blir jag inte kåtare. Särskilt inte om det blir för mycket, vilket fler killar kan intyga.

Men vad gäller min sambo är det helt ofelbart. Ju mer berusad, ju mer kåt, varje gång! (Och som sagt rent fysiskt, hon säger att det pirrar i hela kroppen och bultar i fittan)
  • Maggan76

Nu har jag ju för tillfället ingen älskare, men bara för det så kan jag ju fortfarande ha lite kul. ;)

När jag känner att det börjar bli lite vått så brukar jag hämta lite vin från mitt förråd och dricka några glas. Sedan plockar jag fram bössan och gör min grej. Jag brukade inte bli så kåt utav att drick vin, men nu såhär när den enda "mannen" man brukar få se utan kläder är ens egen son så sätter lite vin fart på kalaset om man säger det så. Jag tror att det gäller för de flesta ensamstående mammorna, i alla fall i min ålder.

Gör det henne kåt, och dig glad, så tycker jag att du ska ge henne lite extra nästa gång. 

• Anna Paulita

Just rött vin har den inverkan på mig, men ingen annan alkohol.

• Anonym
    Maggan76 skrev 2012-05-28 13:54:59 följande:
    Nu har jag ju för tillfället ingen älskare, men bara för det så kan jag ju fortfarande ha lite kul. ;)

När jag känner att det börjar bli lite vått så brukar jag hämta lite vin från mitt förråd och dricka några glas. Sedan plockar jag fram bössan och gör min grej. Jag brukade inte bli så kåt utav att drick vin, men nu såhär när den enda "mannen" man brukar få se utan kläder är ens egen son så sätter lite vin fart på kalaset om man säger det så. Jag tror att det gäller för de flesta ensamstående mammorna, i alla fall i min ålder.

Gör det henne kåt, och dig glad, så tycker jag att du ska ge henne lite extra nästa gång. 
    Ska jag göra... Skrattande
  • Anonym (Sandra)

Jag blir mindre kåt av alkohol. Älskar sex och vill gärna få till det minst en gång om dagen (på egen hand eller med mannen). Alkohol gör att min kropp inte reagerar lika bra som nykter, jag har problem att bli våt ex. om jag druckit (vin eller annan alkohol) och jag blir inte lika kåt helt enkelt. Inte sådär "vildkåt" så att man jagar orgasm efter orgasm och inte kan få nog, utan blir mest trött och vill sova. Så det är väl olika.

• Anonym (Rödtjut)
    Anna Paulita skrev 2012-05-28 14:18:39 följande:
    Just rött vin har den inverkan på mig, men ingen annan alkohol.
    Samma här!
Svar på tråden Kvinnor - kåt av alkohol?