Omedveten om hår i rumpan!
Åh herre gud, jag vet knappt vart jag ska ta vägen, så jag måste skriva av mig lite här! Jag är en tjej på 31 år som är singel, har både haft längre förhållanden och varit singel i perioder. Har väl inte varit med supermånga killar men några har det blivit genom åren så klart.
I helgen var jag för första gången med om något otroligt konstigt och pinsamt. Jag hade sex med en kille bakifrån och plötsligt så påpekar han att jag har hår i rumpan. Typ, vet du om att du har hår där bak eller nåt sånt sa han.
Jag trodde att han skämtade och började skratta och sen var det inte så mycket mer med det ligget. Men han skojade inte, sa han! Jag har aldrig varit en sån tjej som speglar mig mellan benen, har lite svårt att se underlivet på så nära håll.. men hur f-n kan det vara möjligt att jag har gått runt i 31 år utan att veta att jag har hår där bak??
Det har liksom aldrig ens funnits i mitt huvud att det skulle växa hår DÄR och att det skulle behöva rakas! Nu har jag total ångest och undrar hur många killar som har lagt märke till det men som aldrig har sagt något. Jo, jag tittade till slut efter med spegel och det stämde ju.
Tja vart ville jag komma med detta? Brukar killar titta och lägga märke till hur tjejen ser ut "där bak"?? Och är jag den enda tjejen som aldrig har tänkt på att jag kan vara hårig där?