Anonym skrev 2014-08-26 15:38:06 följande:
Jag hakar på dig här och skriver trevligheter om dem...jag har också upplevt det du pratar om, man blir accepterad även om man inte ser ut som dem och de dömer inte folk i förväg.
Jag har dessutom alltid haft super kul på deras fester och när nån är för närgången och inte fattar när man säger nej så brukar det alltid komma nån och bära bort denne och se till att den inte stör en mer, de tar väl hand om en när man är där och ser till att man har riktigt kul, gäller även bikers.
Så det är inte bara dåligt med dem men som sagt för mig är det inget alternativ när det gäller partners, HäckHäxan och jag verkar behöva våra lugna töntiga män som håller oss på jorden haha

Ja precis så.

Fast jag hade inte tackat nej till en nördig biker med långt fint hår *dreglar inombords*
Men jag behöver en lugn man som absolut kan hålla mig på jorden eller mer dra ner mig lite fint på den när jag svävar iväg lite för mycket helt enkelt.
Som vän funkar raggare absolut, det har jag ju liksom både kvinnliga och manliga och ingen av dem är på något vis lågt bemedlad, ena killen är tvärtom jävligt smart och vi har varit vänner sen vi var 12, han är dessutom nörd också. En av de första kompisarna som jag fick när min familj fick fly från Göteborg och fick skyddad identitet. Vi var båda personer med en fot i varje läger nördiga och samtidigt föll in bland de bråkiga, coola och häftiga. I vilket fall han är en smart raggare, nördig rak ärlig med ett sjuhelvetes humör. Lika barn helt enkelt och det skapade en förståelse och respekt mellan oss som finns ännu. Vi är såklart lugnare nu för tiden och han har förbannat mig för jag fick barn först och tydligen stal hans namn till en framtida dotter.

Så hans dotter har det som andra namn.

så kan det gå.